sâmbătă, 16 iulie 2016

Frățiorul meu biped

Ieri, la noi acasă, a fost bucurie mare!
Fără ca să ne anunțe, Alex, frățiorul meu biped,
a venit acasă din Brexit, parcă așa se numește
în ultima vreme Marea Britanie.
Iar bucuria a fost și mai mare, având în vedere
că a lipsit de acasă mai bine de trei ani și mai ales,
că a fost ziua lui.
Cum a sosit, toți prietenii șo pe el.
Mai ușor fraților bipezi! Ce, numai el e frumos?
Dar eu, Baghi, cum sunt? Miaauuu!



Un comentariu:

  1. buna seara
    Am acordă împrumuturi pentru oricine este interesat şi de asistenţă financiară. Acesta este un împrumut, între individ cu condiţii simple şi specifice pentru acest fapt unele prevederi sunt făcute pentru buna desfăşurare a procedurii. Meu rata dobânzii pe durata de viaţă a împrumutului este de 3 % şi rambursarea se face lunar, în cazul în care orice moment sunteti interesati, contactati-ma prin e-mail: geogialuiza@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!