duminică, 2 iunie 2019

Mi-e dor de voi

Peste patru zile omenești, se va împlini un an, tot după socoteala voastră, de când am ajuns aici. Tata ifim a avut grijă să mă lase în acel loc, la care veți ajunge cu toții. Pentru mine e minunat. Câmp plin de verdeață, șoricei, iepurași, fluturi... Păsările din toate neamurile ciripesc, cântă pe limba lor.
Deși, greșit, voi susțineți că fiecare pasăre pe limba ei piere. Pasărea nu piere, ci zboară.
Chiar, de ce nu spuneți că fiecare pasăre zboară cu aripile ei?
Dar hai să lăsăm asta.
Tata ifim a uitat că eram prinț.
M-a tratat doar ca pe un conte. Și acuma am doar o piatră.
Exact ca și contele Lev Nikolaevici Tolstoi.






5 comentarii:

  1. Of, of.
    Ne e cam dor de tine, dar stim ca acolo unde esti iti este bine, caci meritai sa ai si asa un trai.
    Nu-ti ocupa nimeni tronul de aici, inca? Nu s-a gasit nici o negritura care sa iti preia functia de print?

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, of, Cristina.
    În casa noastră e un adevărat război pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ifim, iti spun din experienta mea ca o alta pisica este absolut necesara. Eu am avut o printesa dupa care am suferit cumplit si am zis ca nu mai vreau in viata mea o pisica. Viata mi-a adus-o pe Maia, insa si nu regret nici o clipa. Pe Maia am lasat-o apoi sa faca un rand de pui. A facut doua fete, din care eu am pastrat-o pe Missie. Apoi mama mea - Dumnezeu s-o ierte de-acum - s-a imbolnavit si a trebuit sa i-l luam noi in grija pe Mishu, care acum e cum era Baghi pentru voi. In concluzie, avem trei negriciuni, de unde ziceam eu ca nu-mi mai iau nici una si nu regret nici o secunda. Sigur, avem par in casa, avem labute peste tot, dar casa ne e plina de viata. Pintza - printesa dupa care am suferit atat - e mereu in inima mea si acolo va ramane, n-o voi uita, dar acestea trei de acum imi aduc multa bucurie.
    Luati-va alta pisica sau lasati-va adoptati de una, nu va opuneti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!