marți, 1 martie 2011

Mărţişor de la Baghi

 
Posted by Picasa
Prietenilor mei,
Un mărţişor care să vă aducă noroc!
Oricând şi-n orice loc!
În el am pus dorul meu
ca să ne amintim mereu
de primăvara care va veni
cu flori şi cu bucurii...
 
Posted by Picasa
Iar ca să fiu sigur că o să vă meargă bine,
drept mărţişor mă trimit chiar pe mine...:)

20 de comentarii:

  1. pentru ca nu te pot prinde in piept o sa te tin in brate...dar promiti ca torci? :)
    multumesc draga Baghi...esti al doilea martisor din primavara asta...dar primul ca frumusete >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @pandhora:
    Şi eu îţi mulţumesc pentru apreciere! Şi promit că o să torc, special pentru tine!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, superbule! Ești o frumusețe! Avem și noi o Mărțișoară, e albă, vino s-o vezi!
    Mărțișor fericit tuturor! O primăvară minunată! :)
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/mar%C8%9Bi%C8%99oare-pentru-prieteni/

    RăspundețiȘtergere
  4. Martisor negru, pufos si frumos, sunt sigura ca si norocos!
    O primavara frumoasa tie si familiei umane!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mirela:
    Am văzut-o pe Mărţişoara ta albă, iar frumuseţea ei m-a cucerit!
    Mărţişorul meu este pentru tine, pentru Enya, care cred că este primăvara vieţii tale şi bineînţeles, pentru Mărţişoara albă, Serafina!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Olivia şi Tudor:
    Mulţumim! O primăvară frumoasă şi familiei voastre!

    RăspundețiȘtergere
  7. Baghiiiii! Scumpete pufoasa, ti-a mai spus cineva ca esti mai dulce ca un pisoi de ciocolata :) ?! Catifelatule si alintatule, meriti mangaiat, rasfatat si mai ales IUBIT 48h/zi cel putin :) !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine iti sta cu snuruletul ala :D Frumoasa urare mai Baghi!!!! Multumim si iti dorim la fel!

    RăspundețiȘtergere
  9. Baghiii1, you look very beautiful with the colorful necklace, I guess the necklace is Martisor but ¿or not?
    Spingtime ´s coming! Yujuuuuuuu!

    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Vlad:
    Tu eşti primul care mi-o spui şi-ţi dau dreptate, bineînţeles!:)
    Ştii că nouă, pisicilor, ne place să fim alintate. Dar şi prea multă alintătură cam bate la ochi şi mi-e teamă să nu urmeze vreo scatoalcă!:)
    Miaupupici ţie şi îmblăniţilor tăi!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pisule, de mărţişor, tuturor ne stă bine cu un şnuruleţ împletit din roşu şi alb! Mă bucur că v-a plăcut urarea mea, care face parte din mărţişorul oferit prietenilor. Şi noi vă mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Efi:
    Aşa este! Acel şnur sau colier cu alb şi roşu este un Mărţisor! Da, Martisor! Este un mic simbol care ne vesteşte sosirea primăverii!
    Efi, vine Primăvara! Miauuuu Yujuuuuuuu!:)
    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  13. o primăvară frumoasă şi ţie şi bipezilor tăi, minunatule... puţin mai târziu dar cu tot dragul.

    RăspundețiȘtergere
  14. @psipsina:
    Miaumulţumesc frumos!
    Parcă şi primăvara aceasta vine puţin mai târziu, dar va fi la fel sau mai frumoasă ca celelalte primăveri trecute...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce mai faci, Baghi, dragul nostru motan negru diafan? :) Pe aici e soare, piscile stau in fereastra si se stramba la pasarele... hihihi, norocul zburatoarelor ca am inventat noi, Homo Sapiens, geamul transparent si pisica "strictly indoor" :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Vlad:
    Bine fac şi-ţi mulţumesc pentru întrebare!
    În ultima vreme sunt aşa de ocupat, de nu-mi mai văd nici coada de atâtea treburi!:)
    Chiar dacă sunt un motan "strict de interior", crezi că-mi pierd vremea ca parlamentarii?
    Abia dacă mai prididesc să hoinăresc puţin pe blogurile prietenilor mei, fie ei îmblăniţi sau nu. Poate că vă pregătesc şi o surpriză!
    Miaupupici ţie şi îmblăniţilor tăi!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. daca tu ai trecut sa vezi ce mai am prin cutiuta iti intorc vizita...
    pentru ca imi place cand torci...o sa incep sa te alint...macar putin :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @pandhora:
    Miaumulţumesc frumos!
    Niciodată, nimănui, nicio alintătură nu a fost de prisos!
    Trecui şi văzui ce ai prin cutiuţă...
    Cu voia ta, i-aş transmite ceva "invizibilul"-ui, ca şi răspuns la comentariul lui: piz... aia pe care şi-o doreşte şi la care visează, să fie de ciocolată şi cu puf din blană de Baghi!:)
    ...glumă motănească, sper să nu fie cu supărare!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. :))
    nu-ti face griji...imi plac glumele si in acelasi timp perdelele subtiri in spatele carora se ascund ele...glumele :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @pandhora:
    :))... chiar îmi făcusemi griji!:)))

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!