duminică, 2 septembrie 2012

Prinţul

În primul rând, un prinţ trebuie să fie de viţă nobilă.
Apoi, trebuie să fie frumos. E musai.
Bineînţeles, să fie bine educat...
Şi să fie deştept!
Nu nepărat în această ordine, iată şi celelalte calităţi pe care trebuie să le aibă:

 Ţinută ireproşabilă în orice împrejurare!
 Pretenţios!
 Căscat!
 Blând!
 Curios!
 Misterios!
 Visător!
 Mahmur (uneori)!
 Să-i placă între multe perne!

Să fie cuceritor, atent, curajos şi veşnic îndrăgostit!
Şi închipuiţi-vă, niciuna din aceste calităţi nu-mi lipseşte!



8 comentarii:

  1. Miauuuu.....un adevărat prinţ. Eu, Fluffy, nu mă pot compara cu tine pentru că eu sunt un mare căţărător şi explorator al împrejurimilor casei mele şi....mami mi-a dedicat şlagărul acestei veri.....
    "Eu vara nu dorm şi nu am păr
    Zorii zilei mă prind
    După mâţe fugind, prin curţi alergând
    Pentru ca vara n-am somn...."
    Miauuuuu.....îţi place?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că-mi place, Fluffy, zbârlit ce eşti!
      He, hee, ce n-aş da să fiu şi eu ca tine?! Adică să mă caţăr şi să alerg după mâţe... Am făcut şi eu asta la tinereţe! Ce vremuri! Cred că eu nu mă pot compara cu tine, căci te miauinvidiez, zbârlit fericit ce eşti!:)

      Ștergere
  2. Ești un adevărat prinț, Baghi! Nu știu cum se face că și pikinii noștri au cam aceleași calități, atât că prințesa Picky e mofturoasă (precum îi este numele) și face nazuri la mâncare (tot ca numele!). În rest, advărați prinți sunteți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Juniori mici şi fericiţi, trebuie să-mi cer scuze, căci pe Picky am făcut-o prinţ, când iată, ea este prinţesă. Am făcut această gafă, fiind derutat de numele ei. Dar care prinţ nu face gafe?!:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. N-am vrut sau n-am putut să arăt toate calităţile unui prinţ. N-am vrut să fiu plictisitor!:)

      Ștergere
  4. Impresionante sesión fotográfica. Mi preferida: Căscat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În graiul meu motănesc, vă mulţumesc pentru vizită şi apreciere. Ca şi fotografie, cea cu "Căscat" este şi preferata mea, dar ca şi o calitate la un prinţ, aceasta este o însuşire numai a celor simpatici şi fermecători! Saludos!

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!