sâmbătă, 12 februarie 2011

Prieteni, cadouri şi ziua îndrăgostiţilor

În ultima vreme mi-am făcut mulţi prieteni.
La început aş vrea să-i amintesc pe Efighenia şi Carlitos, dar şi pe bipezii spanioli, care nu au cum să nu fie prietenii mei după ce eu, Baghi, am avut o contribuţie decisivă la câştigarea de către Spania a finalei Campionatului Mondial de Fotbal din 2010!
Apoi, l-am cunoscut pe Roy şi familia lui.
Iată cum se prezintă el: 
"I am Roy, the wife is Lisa, and my cats are Buddy Bear, MikiCato, Tegar, Rowdy, Smokey and Princess." Nu-i grozav? Opt prieteni dintr-un foc, dintre care şase, îmblăniţi!
Ca să nu mai zic despre prietenul meu adevărat care-şi spune "vladcelgroaznic" şi care mi-a făcut cunoştinţă cu Snickers, Peticica şi Pisu Mare: http://vladcelgroaznic.wordpress.com/2011/02/11/433/imm_2011_02_11_22_18_06_927/ 
Toate astea, precum şi altele, chiar m-au pus pe gânduri. Iată ce mi-a spus Mirela:
"Motan frumos şi şmecher, am văzut eu unde baţi! Serafina mai mult apreciază mirosurile ciudate,
decât parfumurile! Iată parfumul vostru..." (şi-mi face cadou parfumul de mai jos "Cat De Luxe") Ce viaţă! Să tot fii motan!
Nu mâine, ci poimâine este o zi pe care tinerii bipezi, dar şi cei mai vârstnici o numesc "Ziua îndrăgostiţilor". Sunt curios să-i văd cum o să-şi dea în petec, pe praful şi criza asta. În ceea ce mă priveşte, eu, Baghi, nu trebuie să aştept un an să vina ziua îndrăgostiţilor. Eu sunt îndrăgostit în fiecare zi! Miauuu!!!
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

18 comentarii:

  1. Of course my friend Baghi, your paw was decisive!
    And I agree whith you, Eu sunt îndrăgostit în fiecare zi!
    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Efi, mă bucur nespus că recunoşti asta! Sper că şi bipezii spanioli vor fi de acord cu tine!
    Şi la cât eşti tu de frumoasă, nimeni nu mă poate opri ca să mă îndrăgostesc şi de tine!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Baghi,
    când vei fi nu doar îndrăgostit, ci şi foarte bătrân, vei aprecia şi stările cronice, în pofida celor acute. E mult mai liniştitor să ţii la cineva decât să fii îndrăgostit. E mult mai plăcut să ţi se pună un pulover pe umeri când tu doar ai gândit că s-a făcut frig, decât să primeşti o pisicuţă de pluş de ziua îndrăgostiţilor. Înţelegi? Sunt sigură că da. 

    RăspundețiȘtergere
  4. @Renata:
    Năşică, răspuns afirmativ: înţeleg! Şi nu ştiu cum şi ce faci de ai dreptate întotdeauna. Necazu' meu actual este că sunt şi îndrăgostit, şi bătrân, da' şi răcit. Cu toate acestea, imaginează-ţi că mâine, cuiva chiar i-ar fi făcut o mare plăcere să-ţi pună un pulover pe umeri.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Invizibilul:
    Bun venit!
    Ai dreptate, mai ales că nouă, pisoilor, ne place să fim alintaţi!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehehe, ca sa vezi cat ii duce mintea pe bipezi :D ! "Ziua indragostitilor"... Adica, intr-o zi ei rezolva problema?! E clar, fara pisici care sa ne educe am fi pierduti! Se mai chinuie bietii catei cu noi, dar pe ei reusim sa-i prostim mai devreme sau mai tarziu... In Cats We Trust! :)

    Am mai pus o poza cu Pisu Mare :D . E si mana mea in cadru - poti sa-ti faci o idee cam cat e de mare :)

    Te pup pe tine si pe toti prietenii tai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Baghi, da' tu eşti mai mult decât pulover. Eşti un guler de blană!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vlad:
    V-am vizitat blogul. Pisu Mare se simte în elementul lui în preajma tastaturii! Până şi faptul că tu stai cu mâna pe şoricel, nu-l deranjează!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, năşică Renata, sunt un guler de blană nobilă, de Baghi!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa trebuie sa fie un motan adevarat, mereu indragostit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiţirel, tu eşti o Lady adevărată! Şi un motan adevărat niciodată nu contrazice o lady!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Efi! Miauuuuu! Şi am spus tot ce era de mieunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce mai faci tu, Baghi scump?!

    Hihihi, fara sa scarpin si soricelul, nu puteam sa-i fac poze lui Pisu :D ... D-asta am spus ca trebuie sa se intruneasca o serie de elemente ca sa-l aduc in ipostaza de a poza :D Altfel nu poti sa stai langa el, daca are chef de mangaiala, si sa faci orice altceva inafara de a-l mangaia pe el! Nici sa ma uit la TV nu ma lasa, mi se suie pe piept si se freaca de nasul meu, iar daca vorbesc la telefon miorlaie si protesteaza... Nu accepta decat iubire 100% :) Si noi suntem foarte fericiti sa i-o oferim.

    Da, le place sa doarma pe tastatura :D si pe monitor, cand aveam d-ala mare, cu o laba atarnata peste ecran :D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Vlad:
    Mă bucur să aflu că şi Pisu are formate aceleaşi deprinderi ca ale mele. Noi simţim persoanele care ne oferă necondiţionat 100% din iubirea lor şi suntem fericiţi s-o primim cu lăbuţele deschise.
    Este drept, câteodată mai facem şi mofturi, dar asta numai pentru că ne stă bine aşa.
    În ceea ce priveşte uitatul la TV, tot ce urmăresc părinţii mei bipezi se vede cu/prin coadă de Baghi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Thank you Baghi for visiting our Blog. Buddy Bear and the other cats are all asleep around me, but I think they would be very happy to know that there is another cat that good things about them.

    You are a beautiful quadruped, you have a lovely home and a wonderful 'family'.

    I enjoy trying to get a good translation of your postings. Hope you have good luck too.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Roy:
    Şi eu îţi mulţumesc pentru vizită.
    Chiar dacă traducerea nu este grozavă, mă ajută totuşi să înţeleg ceea ce-mi scrii. Dacă am folosi limbajul pisicesc, nu am fi avut nevoie de traducere şi ne-am înţelege grozav. La următoarele vizite pe blogul tău voi încerca să miorlăi pe limba ta. Şi tu ai o familie minunată de pisici. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!