sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Despre fotbal

(Pentru prietenii mei cei mai buni de pe scara blocului, Miţa şi tatăl ei, Petrache)

De când mă ştiu, n-am mai văzut un început de noiembrie atât de frumos. Şi noiembrie, ştiţi bine, este considerată de bipezi ca cea mai urâtă lună, alături de februarie. Stând eu aşa cu blăniţa la soarele ăsta nefiresc de dogoritor, de te face să te simţi ca pe plaja unei insuliţe din Pacific, ce-mi trecu prin minte? I-a să fac eu, Baghi, ziua asta, şi luna, şi lumea, şi mai frumoase! Cum? Foarte simplu şi uşor! Am să miaunez puţin despre fotbal!
 
Posted by Picasa

Fotbalul este cel mai iubit joc al bipezilor. Atât de iubit, încât la cel mai mare eveniment de acest gen, ce a avut loc în vara abia trecută undeva prin Africa (destul de aproape de Madagascar!), erau aşa de duşi cu pluta, încât eu devenisem invizibil.

 
Posted by Picasa
Pentru juniorii ăştia micuţi, cum e Chiţirel, dau un exemplu, ăştia pufoşi, născuţi după evenimentul despre care miorlăi, vă spun că fotbalul este jocul unde bipezii mănâncă cele mai multe seminţe. V-aţi prins, mustăcioşilor, care-i şpilu'?
 
Posted by Picasa


Mâncând aşa multe seminţe, înseamnă că acolo se adună cele mai multe vrăbii şi alte păsărele, toate fiind pe placul nostru, la păsărele referindu-mă.
Acum, problema e că se ajunge destul de greu la stadion, aşa numindu-se locul unde ei practică acest joc tembel. Spun "tembel", pentru că jocul, propriu-zis, constă într-o minge bătută cu unul din cele două picioare pe care le au, căci cu amândouă, în acelaşi timp, este aproape imposibil. Practic, în timpul acestui joc, ei nu mai sunt bi, ci sunt unipezi. După socoteala lor, cei mai buni şi mai deştepţi fotbalişti sunt cei care gândesc cu piciorul (aici pot divaga, da' mă abţin). Problema noastră este că jocul ăsta e foarte bine păzit. Armate şi cohorte de bipezi cu bastoane, cu lacrimogene, cu scuturi, căşti, cagule şi aşa mai departe păzesc acel loc şi joc, de nici musca şi nici vrabia nu trece.
 
Posted by Picasa
Dar după ce se termină fotbalul, vă gândiţi la stolul de vrăbii ce dă năvală acolo? Ce zic mustăţile voastre?
Cred că aţi observat că mi-am dezvoltat tehnica (fotbaliştilor le place să spună "strategia", de parcă ar gândi la acel nivel) şi ştiu să-mi postez şi pozele, în acelaşi loc cu scrisul.
Asta cred că va aduce şi mai multă culoare blogului meu.
Sper că aţi sesizat că pozele de mai sus sunt făcute chiar pe timpul finalei campionatului mondial al jocului despre care vorbim. Ştiţi, desigur şi cine a câştigat. Şi mai ştiţi şi de ce. Aiurea, toţi credeţi că Spania a câştigat din cauza şi cu ajutorul unei caracatiţe!? Mauuu! Îmi vine să mustăcesc.
Sigur că am ţinut cu spaniolii!
Olandezii erau portocalii!
Dar de fapt, vreau să vă spun ceva mult mai important...
Ştiţi ce bine e să stai întins pe burtă şi vuvuzelele să cânte sub tine?!:)

8 comentarii:

  1. Te iscuseşti pe zi ce trece, Baghi!
    N-am citit, am savurat textul tău despre fotbal!
    Daă aş fi sigură că tac-tu nu-şi bagă nasul în corespondenţa ta de pe blog, ţi-aş zice că eşti doo clase peste el la spirit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Miao, Baghi, ce bine-ţi stă pe televizor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De când m-ai năşit, mi-am pus şi eu mintea la contribuţie şi lăbuţele hărnicuţe la treabă! De când mi-ai spus că mă iubeşti şi că eşti mândră de mine, umblu în vârfurile pernuţelor de la lăbuţe şi stau în vârful cozii! Nu vreau să te dezamăgesc, năşică Renata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine aţi venit, doamnă profesoară! Răspuns afirmativ, da! E drept că unghiul nu era chiar aşa bun, în schimb, vuvuzelele erau chiar sub blana mea! Vă aştept să reveniţi aici. Cu certitudini!

    RăspundețiȘtergere
  5. Grişa, este unul din locurile mele preferate. Tata Ifim s-a resemnat. El tot ce vede la televizor, vede cu coadă de Baghi!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Maaaaaai, ce bine stai tu pe televizor! Cred ca si mandrele mele ar sta, daca n-ar fi prea ingust spatiul.

    RăspundețiȘtergere
  7. D'aia, Cami, detest eu plasmele şi LCD-urile!:)))

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!