vineri, 19 noiembrie 2010

Un fel de scuză motănească

 
Sunt aşa de supărat! Astăzi, vineri 19 noiembrie 2010, ora 18.30 aveam întâlnire cu năşica Renata la Standul editurii Tritonic, deschis în cadrul Târgului de carte Gaudeamus.
Posted by Picasa
 
Acum nici nu ştiu ce scuze să invoc?! Faptul că nu agreez deplasările cu maşina? Este paradoxal că, deşi îmi plac locurile tainice şi strâmte, când e vorba de maşină, încep să sufăr de claustrofobie şi să am rău de viteză, de tot drumul o ţin într-un miorlăit continuu. Sau că nu mi s-ar fi permis accesul la stand? Poate că s-ar fi găsit totuşi o modalitate, prin intermediul unei genţi sau pungi de plastic, deşi le detest şi pe astea.
Posted by Picasa
 

Cred că scuza cea mai plauzibilă ar fi aceea că, odată ajuns acolo, eu aş deveni vedeta serii şi aş capta atenţia tuturor celor prezenţi, încurcând lucrurile, cum s-ar spune. Da, acesta este principalul motiv pentru care nu pot participa la întâlnire, deşi mi-am dorit-o şi mi-o doresc în continuare.
Posted by Picasa

4 comentarii:

  1. Tudor numai cand aude sunetul de la cutia de transport - "pisimobilul" - se pune pe burta si se retrage in cel mai intunecat colt al casei. Se poarta de parca si-ar dori sa fie invizibil si noi nu o sa il mai vedem :) Probabil voi, pisicii, sunteti exploratori numai pe cont propriu, nu inghesuiti in cutii sau transportati nenatural cu masina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu transportatul nostru cu mijloace nenaturale este o mare problemă, reciprocă. Intr-adevăr, noi suntem exploratori pe cont propriu şi nu facem deplasări inutile, chiar dacă vouă, bipezilor, acestea par distractive.

    RăspundețiȘtergere
  3. Baghi, nu fi trist! Spre deosebire de noi, tu ai 9 vieţi. Ne vom întâlni cumva, cândva, fii sigur de asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Năşică Renata, să-ţi miorlăi drept, eram trist şi pentru că am ratat întâlnirea, dar şi pentru că n-ai mai trecut aici, pe la mine pe blog. Şi iar mă întristez căci pentru câteva zile voi fi plecat...

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!