sâmbătă, 17 martie 2012

Foc'a de primăvară

Miauuu!
Se știe deja: bipezii cei mici, dar mai ales "tartorii" cei mari, spun lucruri trăsnite...
Mi-aduc aminte, - deja am o vârstă -, de un banc al lor.
Despre o focă.


O focă adevărată, fiind răpită din mediul ei natural, a încercat să supraviețuiască la bipezii care au răpit-o, prin a-și petrece timpul trist în așteptarea salvării, încercând să doarmă la picioarele lor.


Cea mai grea suferință pentru focă era să suporte mirosul.
Până la urmă s-a obișnuit, dar n-a fost niciun haz în asta... pentru focă, mai ales că bipezii și-au tras spuza pe turta lor.


     Şi pentru că în aceste poze arăt ca o focă, eu, Baghi, vă miorlăi din propria-mi experiență, nu-i nimic de râs, nu mirosiți deloc bine, şi nici bine nu vă miroase... În rezumat, eu asta cred:
- foca miroase mai bine ca voi;
- mediul ei de trai este curat, iar al vostru, plin de gunoaie;
- foca nu are mâini sau picioare adevărate, dar se mişcă mai bine ca voi, este o mamă devotată iar singurul ei scop este supravieţuirea fericită a puilor săi.
Deşi-mi miaună limbuţa altceva, nu vreau să divaghez pe tema siluetei, pentru că nu există foci grase şi vreau să închei prin a vă ura o primăvară miaunată! 
(Titlu, text, foto, idee, coadă, gheare, puf, altele... toate originale: baghi)

4 comentarii:

  1. Baghi, am tot încercat să-ţi spun, dar văd că nu ţii cont de asta: Dacă te mai legi de siluetă, fie ea şi de focă, rişti să rămâi fără vizitatori, dar mai ales fără vizitatoare!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Baguiiii!! Unfortunately your language is very difficult for me. And the translator does not help me, even is worse. And there is nobody who speaks romanian here.
    I can´t understand what you say. It´s a pity and sad,I´m so sorry.
    But I wish you a happy spring, my special friend
    Saluudos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Efi,
      Știu că limba asta omenească este dificilă pentru noi, cei din neamul pisicesc. Dacă am fi folosit limba noastră pisicească, cu siguranță că ne-am fi înțeles de minune. Dar eu te înțeleg foarte bine, în orice limbă te-ai exprima, iar vizitele tale mă bucură nespus, prietena mea specială!
      Saluudos!

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!