sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Baghi şi "Tolba cu săgeţi"

Rapsozi de-ai noştri, populari,
Ce cântă pe la case mari,
Nu stau o clipă la cuvânt
Şi-nchină cânturi după cânt
Mesenilor care-şi fac vânt
Doar cu dolari.
Trei paşi la dreapta, săltăreţi,
Şi doi la stânga, mai înceţi,
Dar nu e muzica de vină,
Aici e vorba de doctrină,
De care dânşii vor să ţină,
Cu orice preţ.
Când fu petrecerea în toi,
Voinescu Sever, zis Cotoi,
Pe socru îl făcu atent
Că mai crescură c-un procent,
Conform sondajului recent
Făcut chiar joi.
(Nunta copilei, după George Coşbuc -fragment) 

Pe nerăsuflate am citit cele 46 de parodii, strădania fiindu-mi răsplătită atunci când am găsit pe cineva care să-mi semene.

Ilie Bâtcă, "Tolba cu săgeţi", -parodii-, editura Dacoromână

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!