luni, 15 iulie 2013

La mulţi ani frăţiorului meu biped!


Astăzi, 15 iulie 2013, este ziua frăţiorului meu biped, Alexandru, care împlineşte 27 de anişori!
Pentru mine el este o persoană specială pentru că în urmă cu mai bine de jumătate din vârsta pe care o împlineşte astăzi, deci, în urmă cu mulţi ani pământeşti, Alexuţu, a fost cel care mi-a salvat viaţa, chiar sărind la bătaie cu un grup de pui de bipezi răi care voiau să mă înveţe să înot, tot aruncându-mă în apă de pe un podeţ ce trece peste un canal care se varsă într-unul cava mai mare, Canalul Dunăre-Marea Neagră.
El m-a adus atunci acasă, la actualii mei părinţi, unde eu duc viaţa pe care o ştiţi deja prea bine de pe blogul meu personal. Aş vrea să adaug că relaţiile dintre noi doi, deşi extraordinare, nu prea erau pe placul meu, pentru că permanent avea ceva cu blana mea, mai bine zis, mă mângâia cam aspru. Dar, iată că de aproape doi ani nu l-am mai văzut decât la televizorul calculatorului, el fiind plecat foarte departe de casă şi de părinţii lui şi ai mei. Vreau să-i spun, aşadar, "La mulţi ani!", că ne e foarte, foarte dor de el, că-l iubim şi că-l aşteptăm cu drag! Şi să vină acasă cât mai curând posibil! Şi cu Ana-Maria! :)





I invite you to join me in SFI and get in on the fun!  http://www.sfi1.biz/12771890

2 comentarii:

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!