sâmbătă, 5 mai 2012

SOS

Mie-mi place să-mi ajut semenii. 
Dar cum aceștia au nevoie mai puțină de ajutor, sar și în ajutorul bipezilor.
Aruncând o privire asupra apelului disperat din imaginea de mai sus, ne putem da seama că atât motănelul, cât și părinții săi adoptivi, au mare nevoie de ajutor.
Știu, din proprie experiență, ce înseamnă, atât să te pierzi, cât și să pierzi ceva sau pe cineva drag. Și eu m-am rătăcit sau pierdut, când aveam un anișor, iar cele două săptămâni au fost cele mai lungi din viața mea.
Dar asta s-a întâmplat demult, prin 1999, adică... în mileniul trecut și este o altă poveste.
Acum să revenim la subiectul de azi.
Vreau să-i ajutăm pe acești nefericiți.

Așa cum îi ajut și eu pe părinții mei, după cum bine-se-vede. 

4 comentarii:

  1. Au gasit pisoiul? Mai dau share pe FB sau...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vlăduț, mi-a fost dor de tine, dar și de Snickers, și cel mai mult, de Peticuța!:)

      Ștergere
  2. Unde s-a petrecut evenimentul, in Romania? Bucuresti sau...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. România, Târgoviște, Micro 6, Zona Pavcom, în spate la benzinăria Agip. Nu știu dacă pisoiul a fost găsit, căci afișul este în același loc. Înțelege-mă, abia am venit dintr-o călătorie oribilă!:)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!