miercuri, 9 ianuarie 2013

Teză de doctorat (5)



         - continuare -
 
          Cum arată prima iubită a lui Măruţă?
          Reese Witherspoon pe ce plajă se bronzează?
          Ce hotărâre a luat Mutu?
          De unde-şi procură chiloţii fata de la pagina 5?
          Cum a slăbit Nicoleta Luciu?
          Ce şanse sunt ca Sergiu Nicolaescu s-o întâlnească pe Elodia?
          Ce i-a adus Irinel Irinucăi?
          Moşul Lis, ce i-a lis Danei?
          Bahmu şi Prigoană pun de-o nouă nuntă?
          Şi aşa mai departe, nu vreau să vă plictisesc, dar acestea sunt întrebările pe care ni le punem cu toţii. De aceea suntem cu ochii pe televizor, de dimineaţă până seara târziu şi de cele mai multe ori şi toată noaptea.
          Pentru că televiziunea, de asta este făcută. Să ne ţină cu sufletul la gură şi să ne prezinte ceea ce este esenţial pentru trăirea noastră şi fără de care viaţa pe acest pământ n-ar mai avea niciun rost.
          Desigur, în căutarea ratingului şi de amorul artei, televiziunile abordează cu predilecţie şi profesionalism, trebuie să recunosc asta, subiectele amintite mai sus, care totuşi, nu se ridică la nivelui temei tezei mele de doctorat.
          Dar sunt convins că, odată cu publicarea acesteia, voi stârni interesul mass mediei, în general şi al televiziunilor, în special iar „ce îngroapă pisica”, la ore de maximă audienţă, tiptil şi graţios, se va strecura în fiecare casă...
(Va urma)


6 comentarii:

  1. Am mai aparut o intrebare: De ce se desparte cuplul Marin-Banica?
    Baga o discutie si depre asta in teza ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat drumul la televizor după ce am publicat postarea :)

      Ștergere
    2. Stiu. Dar poate fi un capitol separat al tezei ;) :)

      Ștergere
    3. Draga mea... cred că trebuie să-ţi dau dreptate!
      Am luat deja în calcul propunerea ta :)

      Ștergere
  2. si tu care insistai ca vii cu noutati, pai acumce faci, iti demontezi singur teoria, atragandu-me atentia ca altii ti-au luat-o cu mult inainte in "cercetarea domeniilor de importanta vitala"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar trebuie să-ţi dau dreptate. Chiar încep să am dubii că aş fi singurul care am ales această temă pentru teza de doctorat :)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!