luni, 27 ianuarie 2014

Poze neverosimile, cu Baghi la zăpadă














4 comentarii:

  1. Neverosimile?
    E drept că nu-i prea de crezut că pisoii ies iarna la bulgăreli cu fetele din cartier, dar nici nu-l banuiesc pe Ifim c-ar fi trucat pozele...
    O întrebare totuşi am: cum s-au adaptat panterele domesticite la zăpadă? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu să pătrunzi în mintea bipedului.
      Chiar atunci când somnul era mai dulce, am fost luat pe sus, cu japca aş miorlăi, şi sub pretext că voi avea parte de o surpriză, am fost dus în locul pe care până acum doar îl priveam de la geam.
      Dar surpriza a fost ca un tumult, de am rămas mut şi mi-a plăcut mult! :)
      Am constatat că sunt ca o nadă, pentru fete,
      ca să se joace în zăpadă! :)
      Miauuu!
      Mai vreauuu! :)))

      Ștergere
    2. Las' că nu ţi-a făcut rău zăpada, uite ce inspirat eşti de când ai venit de pe-afară, ai început să torci în versuri! Ba, pot băga mâna-n foc că dacă te-ar fi cunoscut Coşbuc ar fi scris "Fire de tors", nu "de tort"... :)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!