duminică, 24 februarie 2013

De Dragobete...

Dragobetele - sărbătoarea tinereţii şi a dragostei la bipezi



          Pe vremuri, în preajma zilei de 1 martie, cel mai adesea pe 24 februarie, oamenii ţineau sau făceau Dragobetele (Ziua Îndragostiţilor, Cap de primăvară, Logodnicul Păsărilor). Probabil că luna februarie era considerată lună de primavară, iar ziua de 24 era începutul anului agricol (uneori ziua ieşirii ursului din bârlog). Este momentul în care natura se trezeşte, păsările îşi caută cuiburi, iar oamenii, în special tinerii, intră şi ei în rezonanţă cu ea.
Vă miorlăi toate acestea pentru ca să nu fiţi surprinşi astăzi când s-ar putea să-i vedeţi pe supuşii noştri bipezi făcând nişte lucruri pe care le-au uitat sau nu le-au mai făcut demult. Adică, să se sărute sau să se pupicească. Iar dacă nu o să-i vedeţi făcând asta, n-ar fi rău să le aduceţi aminte să le facă, totuşi! Miauuu! :) 


 

5 comentarii:

  1. "Vizitatorul Baghi" cu nr. 30,000 este rugat să lase un comentariu. Lucru valabil şi pentru ceilalţi 5 sau zece, din vale, sau mai din deal.
    În afara unui miaupupic de dragobete, mă voi strădui să le fac şi alte surprize! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Bagi, poet modern ce ești, am trecut să te salut frumos, nu militărește.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Fericire şi vouă, în fiecare zi, prietenii mei cu blană! :)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!