sâmbătă, 2 aprilie 2011

Motanu' cât trăieşte... doarme, dar mai şi învaţă!


Zilele trecute, în loc să sărbătoresc cele şase luni de miaubloggereală, am fost năpădit de griji şi necazuri. Taman când să miorlăi niţel despre aventurile mele ca fiară blogger, Picasa mi-a luat culorile iar cei de la cablu, internetul. Mai bucură-te Baghi de aniversare în aceste condiţii!
Bănuieli pe cei de la Picasa că ar avea ceva cu mine, suspiciuni pe vecinii de pe scară cum că n-ar fi străini de impuşcarea cablului, griji pentru prietenii mei bloggeri care, constatând lipsa vizilelor mele, ar fi tras concluzia că i-am uitat şi aşa mai departe.
După o îndelungă cugetare, mi-am dat seama că, pe lângă multele lacune de cunoştinţe pe care le posed, mai am şi o grămadă de lipsuri şi neajunsuri.
Aşa că, singura ieşire din impas a fost să mă apuc, nenică, de învăţat...
Şi nu am făcut-o ca în tinereţe, când mă puneam cu burta pe carte.:)
Dar se pare că am reuşit, din moment ce am descoperit o altă modalitate de a posta poze, fără ajutorul celor de la Picasa. E drept că soluţia era chiar sub nasul şi mustăţile mele, dar dacă nu cunoşti şi nu ai carte...:)

16 comentarii:

  1. si frumos si cultivat...si brunet cu ochii verzi...visul oricarei pisicute :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @pandhora:
    Vorbeşti despre obiectul gadget "Maukie-the virtual cat", nu-i aşa? L-ai descris perfect!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Baghi you are a very intelligent cat that has managed to solve the problems with the internet. These delicious looking and flipping through the book with your little paw.
    Very funny.
    You're right, the title of my post was not appropriate. Now is better, much better.
    Saluudos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miao, eu n-am postat niciodată poze cu Picasa. M-am uitat să văd cu ce se mănâncă Picasa ăsta, dar nu mi s-a părut din cale afară de gustos, aşa că nu-l folosesc...
    Dar tu, Baghi, eşti un motan frumos, inteligent şi înţelept - şi studios! Bipezii mei au spus că trebuie să iau exemplu de la tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O casa de oameni si un blog de ingrijit, oh, da, e nevoie de studiu... Fotograful a facut niste poze extraordinar de amuzante. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Baghiiii! :)

    Snickers sustine ca cel mai bine se doarme pe un teanc de hartie ;) Cand vede ditamai ceaslovul tau, trece in modul "somn de voie" imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Efi:
    Nu pot spune că ceea ce-am făcut eu este mai inteligent sau mai plăcut decât ceea ce-a făcut Gatunos!
    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Grişka:
    Faptul că bipezii tăi mă dau ca exemplu, mă bucură şi mă face să mă cred deja ... panteră!.)
    Da' mai avem de studiat până acolo...sau atunci...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Gatos y Gatunos:
    Într-adevăr, sunt un motan studios. Păcat că o fac la bătrâneţe!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Olivia:
    De fapt, îi reproşam fotografului de ce nu spală vasele. Este lucrul la care se pricepe cel mai bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Vlad:
    Ceaslovul din poză, într-adevăr, nu este comod pentru un somn adevărat, relaxant.
    Este mai potrivit să fie trântit în capul cuiva, ştiu eu al cui...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. I apologize for not coming soon but my dad is sick with his father and then have to go more often to his grandfather's house which is still far from where we live to get there took us four hours of motorway
    I still had not come because of that, but now I'm here, I do not see how my friends esquesso
    Turrinhas Girlfriend
    Kika

    RăspundețiȘtergere
  13. @GRAÇA:
    Kika nu trebuie să ceară scuze...
    Mi se întâmplă şi mie câteodată să trec mai rar pe la prietenii mei, mai ales atunci, când sunt ocupat.
    Îmi pare rău că tatăl tatălui lui Kika este bolnav şi-i doresc însănătoşire grabnică!
    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi imaginez o poză cu "pantera" de aici şi mâţa mea cea albă cu ochi albaştri şi coadă stufoasă, pe care dacă Baghi are curiozitatea să o vadă o găseşte la mine pe blog . Oricum Baghi arată superb ! Merită toate mângâierile!!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ stropidesuflet:
    Poate că stropii tăi s-au uscat de mult, dar eu abia acu' te găsii... Eu, Baghi, ca orice motan, sunt şi curios!:)
    Crezi că cei doi ochi albaştri din baza unei cozi albe stufate mă pot opri?:)

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!