vineri, 15 aprilie 2011

Dream


... Dormeam aşa de adânc, încât am început s-o visez pe Lady Chiţirel cum se hlizea la admiratorii ei, înainte de a deveni electrică...

Apoi am început să văd dungi, de parcă erau ai lui Grişka, dar privirea blajină a lui Matache m-a făcut să citesc texte minunate fără puncte scrise de Lucky Motanul, să alerg după fluturi în grădina naturalistei Efi, să mă îngrijoreze sănătatea lui Leonek, să mă joc cu Snickers şi Peticuţa pe umerii largi ai lui Vlad cel Groaznic... Iar ca să-l scap pe Tudor de călduri, care începuseră să mă apuce şi pe mine, m-am refugiat niţel pe noul teritoriu amenajat de Pisu, după care am hoinărit sub arţarii canadieni unde-şi înfoaie cozile veveriţele şi ratonii lui Veve, cerând pizza, pizza...
Înviorat de răcoarea de sub arţari, m-am retras pe plajele însorite ale Australiei unde Huffle Mawson şi prietenii lui îşi fac de cap...
Bineînţeles că l-am vizitat şi pe Roy, Knight Owl, venerabilul puşcaş marin american îndrăgostit de pisicile sale, cu a lui Buddy Bear's Cat's World...

M-au trezit gălăgioşii roboţi MO şi F.O.C.A. găsiţi de Ifim pe ultima postare de pe blogul naşei Renata...
Somnoros încă, lăbuţele mele hărnicuţe m-au dus direct la calculator, unde, pe blogul meu, mă aştepta această  
surpriză de la prietena mea Kika din frumoasa şi însorita Lisboa:
                                           http://prendaslovega.blogspot.com/


Aşa a început această poveste. Obrigada, Kika

20 de comentarii:

  1. Miao, mă bucur că ai visat şi dungile mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Grişka:
    Câteodată, ştiindu-mă negru şi simţindu-mă monoton, încep să mă plictisesc. Atunci mă duce gândul la dungile tale şi blana ta vărgată!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "miao! şi dungile mele, grişka!"- zice micuţa maya şi consemnează psi cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da, Maya... şi dungile tale... Cred că erau doar ale tale, dar dacă s-a întâmplat înainte de a te cunoaşte, iar Grişka stă mereu la pândă, buimac cum eram, am crezut că-s ale lui. Chiar, ce motiv aş avea să-l visez pe Grişka?!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Baghi, eu visez în "sepia" de când mă ştiu.
    Sper să nu fie necesar să citim împreună interpretarea freudiană a viselor, ca să ajungem la concluzia că îl visezi pe Grişka, fiindcă te-au legat de calorifer când erai mic...
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Renata:
    Năşică, eu Baghi, chiar dacă-s mono sau unicolor şi necitind interpretarea freudiană a viselor, ajunsei la concluzia că ce-am visat în guşă, mi-e şi-n căpuşă. Acu', nu mai sunt sigur că-l visai pe Grişka sau pe Maya, dar orice motan e supus greşelii şi nici nu e singurul pasibil de aşa ceva. Nu e vina mea pentru că tu visezi în "sepia" de când te ştii. Crezi că e mai bine în negru şi puţin alb?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. dragul meu drag...si visator...si scriitor :))
    am trecut sa te mai alint putin...hmm...deja ai inceput sa torci :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @pandhora:
    Maaooouuuu!... Eşti prea amabilă şi drăguţă cu un biet motan bătrân, unicolor, cu coada strâmbă încă din copilăria sa tomberonară, care nici măcar nu are ochii ceacâri, ca motanul lui Nichita...
    Nu cred că există motan căruia să nu-i placă să fie alintat!
    Deja am început să torc... pentru tine!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Gatos y Gatunos:
    "Labor improbus omnia vincit"!
    După o hoinăreală îndelungată, v-am găsit!
    Şi-am şi făcut o scurtătură către voi, prietenii mei latini!
    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce vis frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Pisu:
    Da Pisule, un vis frumos! Ca toate visurile noastre.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Miauuuuuuu Baghi!!! What a beautiful dream!!!
    I also want to dream all those adventures with friends!
    I want!
    Saludos, my romanian special friend!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce mai faci, Baghiiiii?!

    Eu tot PROTESTEZ, dar se pare ca mai trebe si alti protestatari... macar vreo 2 milioane :)

    Aha, s-o vizitez si pe Chitirel... si pe Diana... si toata lista de prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Efi:
    Te salut, prietena mea specială din Spania!:)
    Te-am văzut prin călătoriile tale cu bipezii tăi!
    Ce fericire pe blăniţa ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Vlăduţ, nu reuşesc să-ţi văd şi visele!:)
    Dar, eşti prietenul meu cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  16. Good Morning my little friend from across the big Ocean. Nice to visit you again. Thank you for mentioning Buddy and his Web Site.

    We will be back again, soon!

    Lisa and Roy, and the cats, Buddy Bear, MikiCato, Miss Princess, Rowdy, Smokey, and Tegar.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Roy:
    Niciun ocean nu poate despărţi dragostea noastră!:)
    Sărutări la toţi, începând cu Lisa and Roy, and the cats, Buddy Bear, MikiCato, Miss Princess, Rowdy, Smokey, and Tegar.

    RăspundețiȘtergere
  18. Baghi Bună ziua!
    Am fost deja dor de tine!
    Du-te la blog-ul meu alte:
    kikaesuasideias.blogspot.com
    Oh acestui fapt este că în fiecare săptămână vorbesc cu prietenii mei şi ei cu mine
    Acest lucru este doar pentru a face cadouri pentru a le oferi
    Deci, cum ar fi, de asemenea, să doarmă în patul de proprietari dumneavoastră, îl iubesc!
    Ronrons de prietenul tau din Portugalia
    Sunt de aşteptare pentru vizita

    RăspundețiȘtergere
  19. @GRAÇA:
    Nu pot refuza o aşa invitaţie!
    Gata, am zburat în... Portugalia!

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!