sâmbătă, 9 martie 2013

Ziua noastră


Noroc neaşteptat, chior chiar,
a dat peste mine, iar.
Ziua mâţei când a picat,
calculatorul mi s-a stricat.

Dar nu s-a stricat chiar uşor
aşa cum se strică un motor
şi nici nu s-a spart ca o farfurie.
S-a stricat aşa, ca... o prietenie.



La început a fost "vrăjit" uşor
de nişte bârfe cu umor.
Trimise prin emailuri şi linkuri
ca odinioară, pe mături sau vânturi.

Apoi, a fost invadat de virusuri sau viruşi,
naiba să-i ia, nu le ştiu pluralul acuşi.
Dar ăştia i-au venit de hac,
computerul meu făcând "pac".



Dacă-ar fi fost din carton,
era o treabă beton.
Pisicilor, cum se şi ştie,
le plac cutiile din hârtie.



Dar dintr-o eroare crasă,
fiind cel mai scump din casă,
(în afară de mine şi de voi,
dar asta rămâne între noi)
cât a putut, tata a obiectat,
până... l-a dus la reparat.



Şi unde e norocul, îmi veţi reproşa.
Ne pierdem timpul, din cauza ta!
Norocul... cum să vă spui,
e c-al lui Pepelea cui.



Ziua mâţelor chiar ieri a fost
asta v-o aduc aminte,
căci la tv, pe orice post,
vedeai doar flori şi jurăminte.


Eu însă, de ziua lor,
chiar motivat, am chiulit.
Astfel, scos fiind din "decor",
am scăpat "neciufulit"!

Deci, iată-mă, triumfător,
de... Ziua Motanilor!
Pe care-o declar, prevent...
9 martie, anu' curent.
                                                        Baghi, 9 martie 2013 


"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 10."

8 comentarii:

  1. Aha! Deci azi e Ziua Motanilor :
    Pe langa faptul a tu, Baghi, esti un mtan frumos sa stii ca mi-au placut si niste strofe:
    "Dar nu s-a stricat chiar uşor
    aşa cum se strică un motor
    şi nici nu s-a spart ca o farfurie.
    S-a stricat aşa, ca... o prietenie."
    sau
    "Dacă-ar fi fost din carton,
    era o treabă beton.
    Pisicilor, cum se şi ştie,
    le plac cutiile din hârtie."
    Sa stii ca motanilor le mai plac si cutiile din lemn. Tiger are o cutie din asta in care sta ghemuit cu orele :))
    Faina poezie! Dar inca nu-s lamurita deplin. Calculatorul s-a facut bine?

    La multi ani! de Ziua Motanilor si Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal că şi mie-mi place să mă odihnesc,
      În cutii din lemn, atunci când le găsesc.
      Calculatorul s-a făcut bine, asta-i oablă,
      Dar nu schimba vorba, Prinţesa Mea Albă!

      Căci, 9 martie, să vă fie foarte clar:
      E "Ziua Motanilor", acum o declar!
      Iar ca să risipim îndoiala şi orice dezacord,
      Intreabă-l şi pe Tiger, şi vezi dacă-i de-acord! :)


      Ștergere
  2. Baghi, Baghi! Te dai motan? Tare mi-e mie frica ca nu mai faci parte din nicio categorie! :))
    Oricum banuiesc ca o data ai fost un motan "falnic" asa ca îti zic "Hai sa traiesti!" si "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Minnie, îţi mulţumesc pentru urări!
      Iar pentru bănuieli, meriţi felicitări!
      Lui Mishu, te rog să-i transmiţi salutări,
      Şi spune-i cum am declarat ziua de ieri! :)

      Ștergere
  3. :)) Daca zici ca e ziua motanilor te cred:) La multi ani>:d< Poezia este foarte draguta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.
      Nu miorlăi mult şi nici nu intru în detaliu.
      După nume şi poză, o spun degajat:
      Cred că şi tu eşti motan adevărat! :)

      Ștergere
  4. Ce-mi place pisoiul! Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum arăt, dar mai ales, ce fac,
      Nu cunosc pe nimeni, să nu-i fiu pe plac! :)

      Mulţumesc pentru vizită, happy weekend!

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!