vineri, 15 martie 2013

Ziua somnului


O să vă uimească ceea ce vă spui,
astăzi, 15 martie, e Ziua Somnului!
Eu abia acum am aflat
şi sunt foarte necăjit şi supărat.



Căci toată ziua am dormit fără rost,
neştiind ce zi importantă a fost!
Deci am dormit degeaba, formal şi banal,
şi nu cu folos, cum ar fi normal!



Dar ceea ce mai mult contează,
e acest sfat: pe somn pariază!
Căci somnul, nu mai e surpriză,
E ultima şansă de-a ieşi din criză!

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 11

12 comentarii:

  1. clar,pe tine ne bazam pentru iesirea din criza :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este, cel mai bun lucru, sa va intre in cap bine,
      pentru iesirea din criza, sa va bazati pe mine! :)

      Ștergere
  2. "Căci toată ziua am dormit fără rost,
    neştiind ce zi importantă a fost!
    Deci am dormit degeaba, formal şi banal,
    şi nu cu folos, cum ar fi normal!"
    Baghi, esti uimitor! Si de talentat, si de frumos. Acum constat ca esti si pricept la strategii economice. Ferice de Ifim, cred ca n-are nicio grija. :)))
    Happy weekend, dragul meu!
    Tiger te saluta si el! Si el a aflat tarziu de ziua asta importanta...a dormit ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, pentru asa compliment!
      Numai sa nu ma lase acum balta, acest talent.
      Caci frumusetea, nu am cum s-o pierd! :)
      Toate cele bune si salutari lui Tiger!

      Ștergere
  3. Baghi îi place până şi unui câine!

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha...vreau sa iesim din criza !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Somnul, amice, e cel mai bun.
    E ca atunci când foloseşti destul săpun.
    Mă refer la bipezi.
    Ei se spală, de nu te vezi!
    Se spală, în teorie. În practică, sunt jegoşi.
    Totuşi, noi încă îi considerăm frumoşi!
    Că ne gândim la Dacti, la Ifim...
    Ăştia sunt, pentru noi, Bipedul Sublim.
    Bipedul-mamă sau tată.
    Bipedul lângă care-ţi petreci viaţa toată.
    Îi iubim şi-i iertăm.
    Cu alte cuvinte, îi spălăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, amice, somnu-i ce-l mai bun,
      şi sublim, atât pentru noi, cât şi pentru ei.
      M-ai şi trezit cu folositul tău de săpun,
      ştii că pentru mine, e cel mai prost obicei.

      Acu, că m-ai trezit din somn, o să te iert.
      O vreme nici că mai închid ochii, asta e cert.
      E tare, mi-a plăcut asta, cu Bipedul Sublim.
      Da, chiar aşa-s pentru noi, Dacti a ta şi Ifim.



      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!