vineri, 19 aprilie 2013

Buchet de flori pentru Dacti

Ştiţi că-s foarte ocupat,
cu-a mea teză de doctorat,
dar pe bunii mei amici, 
şi mai ales, pe Nono,
nicidecum nu i-am uitat.
Iar pe Nono, chiar acum şapte minute,
l-am vizitat:



Bună seara, partenere!
Iartă-mă căci am lipsit o vreme!
Dar am fost tare ocupat,
cu jocul… da’ am şi visat!
Nu ştiu ce am de la o vreme,
chiar şi în somn am doar probleme.
Iar visele mă răscolesc,
fără motiv, căci… nu iubesc!
Văzându-ţi postarea cu flori,
m-au năpădit aşa, fiori,
care m-au scos şi din visat:
Pe partener, l-ai întrebat?
Iată-mi părerea, pe scurt,
despre buchetul de flori,
când investigăm un furt,
iar noi suntem doi bieţi actori.
1. Coşul e ambalaj?
2. “Cu inflorescenţele în sus”,
e cam academic spus.
Aş zice mai degrabă-aşa…
cam cum stă inima,
adică, poziţia ei dreaptă,
nu oblică, sau răsturnată.
3. Decât 3-5 flori scumpe sau ciudate,
mai bine una, dar în care-s adunate,
numai sentimente curate.
4. Decât o ciocolată,
mai bine un Whiskas.
5. Decât un buchet,
ca să-ţi plângi banii,
mai bine te culci şi faci nani.
Iar după ce te trezeşti,
lucid şi febril,
iei o floare de-april,
alergi după ea, firesc,
o prinzi, îi dai foarea,
o săruţi şi-i spui
Te iubesc!
Baghi, 19 aprilie 2013 23.45

5 comentarii:

  1. Salut imi place blogul tau, vreau sa stiu daca te intereseaza un schimb de linkuri cu www.dvg-original.com , eu te-am adaugat deja.Astept raspunsul tau, Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Baghi está guapísimo!!!
    Saludos y besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias por ese cumplido!
      Nosotros, todos los gatos de parentesco son preciosas!

      Ștergere
  3. It's fantastic that you are getting ideas from this paragraph as well as from our discussion made at this time.

    Feel free to visit my web site ... hip to waist ratio

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!