vineri, 12 aprilie 2013

Teză de doctorat (15)

Fraţilor şi alţi amici,
cu blană, sau cu şorici!
Iertaţi-mă, că am lipsit,
o lungă perioadă de timp!

Sincer vă spun, am fost tare ocupat,
cu teza mea de doctorat,
care este, nu balon de săpun,
cum spun cei care 
doar presupun,
şi nu fac nimic,
niciodată, oricum...

Lipsa mea s-a datorat,
unui lung studiu documentat,
căci am fost acuzat,
de plagiat! 

Da, aţi auzit şi aţi văzut bine,
că nu se dă importanţă
prea mare unei teze 
cu nume de rahat!

Asta ne-a încurcat,
pe mine şi pe Ifim,
care, nicidecum, nu mi-e fin,
doar îndrumător, cu stat,
la teze de doctorat,
care oricum, au folosinţă,
ceva mai multă, e drept,
decât un rahat.

Tot Ifim a anticipat,
că tema tezei mele de doctorat,
pentru nu ştiu ce motive,
parşive şi pasive,
nu va trece de
acea exigentă
comisie.

Fapt neplăcut, oricum,
dar trebuie ca să vă spun,
că tezei mele de doctorat,
am fost obligat,
alt nume să-i pun.

Adio, teza mea, deci,
"Ce îngroapă pisica"!
căci te vei numi, pe veci,
"Ce acoperă pisica"!

8 comentarii:

  1. :)) Tare rau imi pare ca unei lucrari atat de documentate si serioase nu i se da importanta care i se cuvine. Ce comisie de...r...t! :))
    Dar stand acum si gandindu-ma...parca nici acest nou nume nu suna rau. Chiar deloc! Sau chiar mai bine. ;)
    Dar comisia...ce-a spus? :)
    Happy weekend, Baghi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că, o spun pe față,
      comisia, a cam fost băgată în ceață,
      de acest nume nou al tezei de doctorat,
      care, orice am spune, nu-i de... neglijat.

      Așadar, comisia încă nu s-a pronunțat,
      asupra tezei mele de doctorat.
      Ci a declanșat despre ea, o lungă analiză,
      ca s-o flosească pentru ieșirea din... criză!

      Ștergere
  2. Aici a fost mai usor...dar la cealalta "adresa" nu reusesc sa pricep ce ar trebui sa fie pentru azi... :( Chiar nu.
    Trebuie specificat in link. Si aici trebuia...
    Te rog frumos, Baghi, pune o vorba buna la Ifim, sa ma lamureasca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iartă-mă, prințesă albă!
      S-a petrecut ceva ciudat,
      calculatorul meu s-a stricat,
      iar Ifim, care putea să te lămurească,
      a trebuit să plece urgent de acasă,
      se pare că, la o treabă de plantat,
      pomi sau nu știu ce legume,
      lăsându-ne pe amândoi în spume...

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Iartă-mă că îți răspund cu întârziere,
      mulțumesc frumos pentru apreciere... :)

      Ștergere
  4. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La "di toate" cred că aveți
      și sioliotcă, și matrioșkă...
      Di acord cu oferta ta!
      Pari di nirefuzat!
      Sunt tintat!
      Deci, s-a rizolvat! :)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!