luni, 30 ianuarie 2012

Lumini şi umbre în culori prietenoase







6 comentarii:

  1. Baghi, esti un motan foarte aratos. Blana ta catifelata arata si mai bine langa decoratiunile de Craciun. Cine sunt prietenii tai care par sa se inteleaga asa bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenii mei sunt Bobiță și Chichi.
    Sunt prietenii și vecinii mei apropiați, dar mai fericiți ca mine pentru că stau la casă și nu au condiții d-astea, enervante , de bloc...
    Olivia, parcă n-ai știi că blana lui Tudor este la fel de catifelată, ca a mea... aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  3. te regasesc mai frumos decat te lasasem...
    simpatici prietenii tai :)
    te pupacesc...rasfatat scump la vedere ce esti tu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea Pandhora, parcă n-ai ști că ce-i răruț, e mai drăguț!... Și eu te miauuu...pupicesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hace mucho que no veíamos! Estás muy guapo con los adornos de navidad.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gatos y Gatunos:
    Vă mulțumesc, prietenii mei latini din însorita Spanie, că ați trecut pe la mine.
    Cu toți suntem frumoși în decorurile de Crăciun! Numai că e vai de blănița noastră, pentru că, (nu-i așa?), bipezii ne confundă cu decorurile!:))

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!